alltså...

detta har inte gått så bra att uppdatera, men nu skriver ja lite...
det finns många som läser min blogg, men dom kan inte kommentera eller skriva ett litet hej....*mutter*
igår var ja duktig.. ja städa och baka kalastårta :-) hade även en natt gäst... min lillebror slagga över hos mig och det var jättetrevligt..
sen idag bjöd ja min familj på fika... och efter det så hjälpte ja S med att klyva ved :) JIPPPI :-)
nu ska ja jobba i tre dagar, sen får ja se om ja åker till Dorotea...
Är ju som långledig så man är lite sugen...
kanske det passar så att man kan konfrontera en viss person.. men det är inte säkert...
Nu vet ja inte vad ja ska skriva..

MEN NU NI SOM LÄSER, KAN JU SKRIVA I KOMMENTARER OM DET ÄR NÅ NI VILL VETA..... :-/

Lev å Må
Kram
K

Kommentarer
Postat av: Din LILLE militär

Hej hjärtat :)



Vad är du sugen på? När åker du neråt i vårt avlånga land? ;-)



Ha de bäst

U know who

2010-05-07 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0