nu slut på helg...uppdaterad med bilder :-P

Ja har inte skrivit nå sen i fredags det vet ja...
LÖRDAGEN:
var uppe nästan hela natten igen, men ja ringde och till S kl:04.10 eftersom ja hade lovat det...
på lördagen gjorde ja nog inte så mycket men som alla andra dagar så klöv vi en stor vekassett...

och Söndagen...

vi fick besök hemma hos S & M & K... utav s och c... det var väldigt trevligt, dom åt middag hos oss.
sen efter middagen så bestämde ja mig att byta kläder till att gå ut för att klyva en kassett..
så S tittade på mig och sa, vars ska du. då svarade ja att ja var klar för att klyva ved...
och vi klöv en kassett.... sen så skjutsade han mig till E,L,S efteråt...
så ja var hos E ett bra tag, såg film fikade och snackade allmänt.. *trevligt som tusan*

Nu ska ja bli sundare och försöka för tredje gången att röra på mig mer, och denna gången kommer det nog att bli lättare med tanke att vi är två som kan peppa varann.. :-)
De kommer att bli ändring på allt nu, det känns som om allt kommer att ändras helt igen... och det är ja väldigt glad över...

Har även sett hela filmen twillight new moon och slutet var ju inte ens värt att se.. men men så är det ju ibland när man längtar efter nå...

nu ska ja inte skriva så mycket, men ska in på Facebook, msn och sen kanske det blir att se nån film...

lev å må
kram från
K

NEDAN SER NI MITT HUS OCH EN LITEN BILD PÅ MIG
och en gammal bild på mig->

Kommentarer
Postat av: Ulf Elwing

Att röra på sig skall vara nyttigt säger dom.

Jag ska prova själv framöver:)

2010-04-19 @ 00:41:45
Postat av: lillkroken i egen hög person..

ulf.. jo det är ju så sant så :)

2010-04-19 @ 02:23:00
Postat av: mamma

nyttigheter är ju bl a att promenera, gå 15 min o vända tillbaka, konstigare än så behöver d inte va. Ska själv ta vara på torr asfalt och braa skor. kram lilla k från en ny läsare av din blogg

2010-04-19 @ 14:05:37
Postat av: lillkroken...

mamma... vem du då?

2010-04-19 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0