Hej... :-)

Nu har det varit helg  och det är måndag igen... :-) Ja är Leeeedig :-)

och det är så roligt att ja sitter här och lyssnar på min bror som ligger och pratar med mig och sjunger..

men tyvärr regnade det idag.... och det är ju bra att snön töar bort...

var i storuman och hälsade på  en väninna som har en liten söt son..

sen när ja kom hem fick jag ångest som verkligen gjorde ont i mitt hjärta...

satt sen inne i ett rum och pratade med min lillebror när vi kom in på vad min far har gett mig under min 28 år...

vi kom fram till att det är ett Lejongosedjur...

Tur att han finns min underbara lillebror..  vi körde pingis och sen körde vi lite biljard...

Nu vet ja inte vad ja ska skriva mer men det kommer nog att  bli mer i morrn...

lev å må kram från K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0