Ja äntligen....

Ja det var ju ett tag sen ja skrev att ja skulle bli bättre på uppdatera, så det ska ja försöka bli..
*LOVAR*
man är ju som lite borta just nu med allt vad tid,planering och såna saker heter..
Ska betala mina räkningar och sen så är man nästan utflugen härifrån...
Skalman har redan flyttat så han bor i huset nu med sina små slammisar :-) *älskar mina husdjur*
Ska snart dit själv.. och det känns helt underbart att få ta hand om huset nu...
bara jobba ett tag till sen så har man semester i en Månad och då har man nog fullt upp..
längtar som bara fan.. det ska bli skönt. slippa jobbet,tjatet och mycket mer..

Har fått kontakt igen med E och det är ja väldigt glad över. kändes bra att få träffa dig igen och snacka lite..
tycker om L och S.. så söta så... vill ju nästan ha egna nu ;-)
Men ja ska se om ja kan få mig ett stadigt liv nu och kanske lite bättre livssituation :-P
Nu borde ja försöka sova lite eftersom ja är rätt så hungrig, och ja ska kliva upp rätt så tidigt för att fortsätta med Flytten..
kan inte säga annat än JIPPIE snart äntligen bye bye på detta ställe..hehe
Ja har ett problem dock just nu, som ja inte ids skriva om här, men det är ett problem som många har pratat med mig om..Ja behöver råd.. fast det är i såfall privat kontakt ja vill ha hjälp.. inte via gb..

Lev å Må
Kram Från K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0