SNÖ? när kommer sommarn hit då?

Ja idag har man faktiskt varit väldigt lat (som vanligt)
Men för första gången på länge ska ja totalrensa mitt förråd på kläder, och ja hoppas att RK eller nå tar emot och skickar iväg det till Kina eller nå sånt..
Ja ikväll var man fakttiskt hurtig, var ute och gick med I,S och P :-)
Imorrn ska jag försöka ta mig upp 6.30 och  klockan sju ska ja försöka att ta mig ut på en morgon promenad..
men ja tror inte att jag klarar av det, fast ja ska försöka i alla fall. och lyckas ja blir ja superlycklig.
Nu vet ja inte exakt vad ja ska skriva, men det kanske kommer in lite mer sen.. annars skriver ja mer i morrn..
måste ju som föra ner anteckningar som bevis att ja lyckas :-)

Lev och må...
nu ska jag spela lite spel på nätet..
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0