Jobb! :-)

Ja nu har man äntligen fått börja jobba, snacka om att man klättrar på väggarna när man inte har nå jobb...
men nu har man 22,26 och 30 Maj+ 1,9.12.16 Juni som man ska jobba.. sen så börjar ju sommar ledigheterna så det blir mycket jobb..
Men det är bra, det blir klirr i kassan.
Vet inte vad ja ska skriva. men hela dagen har ja nästan haft fullt upp.
Det började att ja ringde till A och frågade om ja kunde hälsa på, och hon sa att det var ok.
När ja varit där nån minut kom F hem, så vi gick ut och roade T lite,.,
Och ja åt middag där, sen kom K dit oxå så vi hade rätt skoj på baksia av huset...
sen for ja hem och städa mitt förbenade förråd, och vräkte ut klea som ska slängas/brännas och ges bort.
Det är en hel del med kläder där...och det ska ut.. ja ska få ordning på mig/mitt liv/och min etta med förrråd :-P
Nu ska ja se på tv och sen ska ja sova, har ju jobb dag i morrn *jippie*

 lev och må nu alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0