Allergisk?

Ja nu har man då kommit igång med att skriva blogg igen.. och det känns jätteskoj..
Fast ja har inte så mycket att skriva egentligen, har dock legat precis hela dagen.

Det beror på att ja är så ***** tätt i näsan på natten att ja vaknar att ja inte kan andas.. så det blir att sova i sittande ställning och det är ju inte direkt det skönaste som finns..
Men i morrn ska ja fortsätta att sålla ut grejer i min etta för nu har ja mera plats :-p

Ska till läkaren och kolla upp min snuva/allergi.
Har haft den till och från så länge att det kanske är polypen det kan vara problem med.

Snart är det helg oxå igen.. då är man ledig så vi får la se vad det kan bli för skoj man hittar på, men det är ju klart att under dagtid så ska ja och N åka tåg tor till storuman från Gunnarn.. kanske äta lite sockervadd och töcke :)

Nu ska ja för en gångs skull lägga mig och sova, blir en macka före och sen ska ja sova.

Passa på att kolla in min väns sida och kolla in hennes foton och skriv nå i hennes Gästbok, då bli hon glad
www.lovebuz.se

Lev Å Må
Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0